pondělí 15. února 2016

09 - Bílá písečná pláž.

Jojo presně ta, je na konci vesnice, trochu do kopce a pak z kopce a jste tam. Tak přesně takto zněla slova čechů, které jsme potkali. Trochu do kopce znamená krpál jako blázen, pak krpál dolů. A pak přijdete na pláž, kde jsou velké vlny cca 3m. Dodávám foto.

Po predešlých ponorech, kdy jsme každý večer odpadli jak mimina, si dneska bereme Nitrox.
Ponory jsou dneska na úplně jiné lokalitě. Moře nám přeje a honíme mořské koníky, perutíny, želvy. Krasný ponor s úžasným instruktorem Regem. Místní chlapík, co se potápí už 25 let. Po prvním ponoru vylézá z vody a má v láhvi 170 bar (z 200). My ostatní cca 30-60 bar. Takže jsme si ho interně pojmenovali "Žábra".
Mě trochu pobolívá hlava, a tak druhý ponor vynechávám. Zato mě kluci poradí jít na masáž. A musím uznat je to pecka!!!! pecka!!!! pecka!!!!
Přijdete dostanete vodu, kterou si zamichate citronovou trávou. Z lednice vytaženým ručníkem si otřete obličej. Svlečete se do spodniho prádla a euforie začíná. Nejdřive promasiruje jednu nohu, pak druhou  a jde se na ruce,zada. Otocka na zada, znovu nohy, ruce. Pak masaz sije a hlavy. Kdyz jsem se ji svěřila, že mě boli hlava, tak jsem dostala solo reflexni masaz nohou.
Cena za tuhle nadheru: 200 tis (cca 400kč)

Ještě jedna info. Ten největší člen našeho týmu měl narozky, tak jsme mu darovali dort. 

Žádné komentáře:

Okomentovat