neděle 21. února 2016

13 - potápění na Kubu

Relax Bali je naše další cílová stanice. Ubytování krapet sražší, ale domluvili jsme se, ze se druhý den odpojíme a pojedeme na Cutu si zasurfovat. Tudíž pro mě a Vášu cena nebude tak hrozivá.
Ráno se chystají všichni na ponor, tedy kromě mě, protože se ve mě probouzí čínské svědomí, ze jsem na to skoro nešáhla a tak se učím.
Musím se přiznat, ze mi to zpětně bylo trochu líto, protože všichni přišli hodně nadšení, jelikož se jednalo o ponor ve vraku. 
Tak příště.
Odpoledne si půjčujeme skůtry a jedeme se podívat do Amedu. Máme tam už známého a slíbili jsme mu, že ho navštívíme. Cesta je zajímavá, protože se tu jezdí vlevo.  Vášovi to problém nedělá. Pravda když jsme vyjeli z resortu, tak se řadil doprava, ale hned mu to došlo.
Cestou zpátky jsme trochu bloudili, Amed je vysoko v horách a my se vracíme už za tmy, tak se tváří všechno trochu jinak. Odbočku do Relaxu sice trefujeme napotretí, ale přece. 

Žádné komentáře:

Okomentovat